lördag 26 september 2015

Tråkigt inlägg

Ja som sagt bringan värma mjölk i vattenkokaren, det kokar över inom ett par sekunder och bränner botten.

Två vetekuddar har jag snart förbrukat, en av dom var gjord av mig och sonen

foto:jag
Sökte runt efter vattenkokare, och denna gång med värmereglerare.
Hittade på Mediamarkt, tyvärr när vi kom till butiken fanns den inte.
Nu har jag med lite ånger beställt den på nätet,med en värmekudde. 
Känns som ornödiga pengar...
Fast kokar mycket vatten, till mat, och dryck
Värme på magen är nog den bästa medicinen, för alla kramper.
Tro ej att den elektriska kan slå vetekudden med värme... Bara väntar och se.
Igentligen hade jag velat ha en annan färg på filten.


foto: www.mediamarkt.se
Har städat, möblerat om i vardagsrmmet.
Haft febertoppar, smärtor, trötthet

Är så tacksam att det är söndag i morgon


Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...