fredag 13 maj 2016

Va f*n?!

Omg!
Först av allt vill jag ej mer idag... bara kärlek och trygghet.

*allt snurra*
Först på morgonen fick jag utskällning av min tonåring, för att jag ej inte hade inte gjort det.

Jag hade tid till CLV
Vars Bus med kom till...
Sen var tanken hem.
Ser en man på marken, av intryck en man med svårigheter i livet. INGEN stannade...
Jag frågade om han var ok, från stolen
Han hade ramlat ner från en bänk, jag hämtade hjälp. Det var svårt att få kontakt med honom ang, vilken dag det var.
Han var mest arg och rädd.
Jag fick "ögonkontakt" med honom, då och då. Vi jämförde våra hände, han tyckte mina var fina.
Han fick krampanfall, jag gav över telefonen med 112 som jag samtidigt pratat med.
Det  kom fram att hanhar medicin, ca 3 mil från där vi befann oss, och han hade inga pengar.
(Mina tankar var att om så ska länstrafiken få betala hans resa, beronde vad ambulanspersonalen säger)
Detta triggade igång mannen, han vart arg, slog till en sten askopp(den stod kvar), utfall mot "luften", klockan fall av... gav honom den. Visssssss så for den i väg.
I Tusenbitar...Nu ville han inte ha den, jag hade den synligt i handen hela tiden.
Pratade mer om att hur stark han måste vara för han har då levt ett hårt liv.

Ambulansen kom, med gammla kollegor.
Jag bad han titta mig i ögonen, ordentligt.
Han försökte sitt bästa, kkom inte ända upp...
"Vilka vackra läppar du har!"
En härlig varm herre, som fått missbruk i sitt liv.
Jag fick en stor och varm kram av honom
När jag började åka därifrån, ropade han
"Om du ramlat ska jag ta hand om dej, tack!
"Tack sak du ha hjärtat!"-sa jag

Kom hem piss brev, piss samtal med idiot till ssk på den lokala vc.
Läkare som på "Mina vårdkontakter" besluta att jag ska sluta med en medicin som är en av dom som verkligen hjälper mig.

Kan nu knappt andas...
Kan inte ut och springa av frustationen...kan inte alls ingenting
Intill panik i hela kroppen.
skakar
hjärtat skakar

Maktlöshet
Utmattad

Gud Vad har jag gjort för att hamna här idag?
Visst jag sa att jag  ej har otur  fredagen den 13:e det har jag fått äta upp med måtta
Mobilen avstängd

BTW-Ni kan dra dit pepparn brinner, jag har fått nog av idioter i mitt liv!

Har äntligen tillgång till badrummet OCH tvättmaskien...så tvättarna faller efter varandra.

Inget  bli som jag tänkt
Även om jag  har rätt, så har jag alltid fel


Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...