tisdag 31 maj 2016

Shot Down

Tankar från runt,  kan nu ej styra dom om så jag hade en fjärrkontroll.
Bra!?
Min sons nya klass verkar toppen,  samma med mentorn.
Framför allt så tycker Bus det kan funka.
Det var bra och härliga "nyheter".

"Tänk om?
Tänk om det är sant?
Nä, vem skulle vilja hjälpa mig, allt har sitt pris.
Så tänk om, tänk om saker kring oss inte kändes emot utan med"

Gjorde röntgen på v. Axeln tog 1 dag extra o komma då remissen var fel axel på remissen.
 För 1 år sedan i ett annat län gjordes en lungröntgen vars dom fanns svart fläck på lungan.
Jag vill veta vad då fläck... nä jag har inte haft lunginflammation om så det en tyst en.
Tagen på sängen så damp det ner igår  en kallelse i brevlådan.
Efter en lång dag sköt jag fram det nån timme, öppnade breven.
1 kallelse till ultraljud på njuren Nu på måndag.

Jag pratade med min husläkare som inte nämnde något då.



Allt jag minns och upplevelser kommer tillbaka som en sand storm.
Vet hur förbaskat fruktansvärda undersökningar som kan vänta.
"Säg Inte att jag ska måla fanns på väggen!"
Jag måla hur hårt jag än vill, sist 2005 var tur att kg hade förberett mig...ändå blev det 7 resor värre.
Och levern?!
Hur mår den nu? Har den glömts bort?

"Förtärs innefrån och ut!"

Sen fick jag meddelande som jag knappt våga tro på.
Återkommer med detta.
💋💋💋

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...