torsdag 19 maj 2016

Tomt..

Vet ej vart jag ska börja denna gång?

Det jag vet är inte kul...

Ansökan till kommunen och försäkring gav tyvärr förväntat ett stort Nej.
Hoppet fanns med hela tiden
Fått besked om att inom kort rmiddagen HAR lever prover gått åt fel håll.
I tro att en av mina mediciner kan påverka.
Så nertrappning i hop om att det stämmer
Två organ är redan borttagna

Ser för frisk ut för att vara sjuk
Permobil ej mobil- tack o lov för stegräknare i mobilen.
Sen Ska jag helt enkelt slita mig själv i tu?
Min insida har redan ett fast grepp om allt och förtär mig...
Axeln ur led under sömn

Ps. Den mest komplicerade axel otrogen få jag till mig, fast med bland dom bästa
Är så slut Att se tillåta mina behov ens finns.
Idag få jag slåss för självständighet. 

Fast också skrikande det gör ont 
Säga Nej,Stopp 

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...