måndag 2 maj 2016

Bromsa upp

Tempotjej:
Är ett ord från en mindfulness instruktör.
Gillar att ha många bollar i luften!

Eller är det så att för att slippa smärtan som värst är jag i gång tills jag stupar.
Händer som svullna, en viktökning som max 8 kg. Bland annat för en medcin som var tvungen att tas in igen.
Då varje natt gavmig muskelkramper, nacke, mellan revbenen,  bröstkorgen, som exempel.

Vad har jag gjort idag?
Blev väckta, Bus till skolan.
Arbertarna hade kommit för att börja göra om badrummet.


Att riva tapeten var mig ett ren nöje, fast oj mina händer...
Ut med tvätthon för att få plats med egna möbler😄






Kanske  kanske få jag det som jag önskar...säger bara WAOW
Bara det då med mitt flyt inte bli kostnader, då det görs för behovet.

Drömmen

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...