fredag 29 april 2016

vem kunde tro...

att jag ej skulle fina ord i mitt mordersspråk
att bli beroende av andra för att spara kraft & energi
-När jag kört hårda träningspass, boxning i 16 år, Sjöröddningen, militärtjänstgöring, jobbat sm max 3 jobb samtidigt!
att jag var den som skulle suddas ut
att ej kunna äta mer än ca; 2.5 dl mat ink dryck- om det blir mer stöter magen ifrån sig.

vem kunde nånsin tro att det jag som skulle
 be varje dag, för en bättre dag
                                                         
Jag är heller inte den som ger upp
Det betyder inte att jag ger upp, aldrig!
Mina böner innehåller oxå att få kraft att klara nuet, oxå identitetkriserna som kommer.

Största bönen är att Mina nära och kära få leva ett dugligt, friskt, att slippa kämpa för att överleva.

Kanske ha jag gammla demoner med mig, då är det dax att rensa bort dom.

vem kunde tro att jag lever, och kämpa, med mycket kunskap, erfarenheter och lär mig fortfarande.

Jag är tacksam varje dag 💖


Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...