söndag 3 april 2016

Slag gör ont, ord skada själen..sen

Är de orden Vi inte säger....
"Förlåt!"
"Älskar dig! "
"Saknar dej!"
Jag har inte svårt att sänka garden när det behövs.
Saknar att få höra dem till... ja, mig!
Har Slutat att be andras beteende om ursäkt!
Det svåraste är allt jag Inte sa...

Av de 5 närmsta
familjemedlemmar är 3 Döda.
2005, 2006 & 2007
Saknaden är stor och önskar att jag han säga:
Jag älskar dig 💟


Alla har ett Rovdjur i sig,  som måste tämjas.
Dess energi, värdighet och styrka lyser i ögonen. 
Om det behövs kan jag ta fälla ut klorna!
Lärt mig att använder mina styrkor rätt, oavsett vilken årstid det är.
Då våren och sommaren Ger mig mer kraft

Självklart önskar jag hälsa och välmående
Jag är tacksam för förberedelsen för framtiden.
Hade jag ej behövt att i unga år börja överleva, hade kamperna idag tagit allt från mig - kraft och energi.
Önskar jag något ogjort?
Absolut inte!
För om mina vägar valts annorlunda hade jag ej haft ett hjärta som bankar för två 💜

Idag försöker jag med allt jag har att se till att min omgivning ej ska behöva gå igenom saker som påverkar själen skadligt

Älskar er 💜
Bus har hela mitt hjärta och hela min själ.

Styrka och kraft till er  😍

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...