torsdag 21 april 2016

Le, va glad...

... ger ökad smärta och rejäl återhämtning

En dag som gårdagen- Gjorde självklart en Trötthet.
Funkar för livet mässan,som gillades av alla tre. Ville så upp igen😣
 https://m.facebook.com/PermobilSverige/
Körde bokstavligen slut på  batterierna.  Med nätt och jämnt kom jag fram till landningsbana  (mitt hem)

Vaknade först runt 03.40
Klev upp ringde försäkringskassan 🤕
Att i samma myndighet borde som har mer koll.
Ett annat samtal sedan  som jag trodde skulle underlätta.
Även där fick jag avslag
I slutet av samtalet började rösten försvinna och jag med.

Nu utslagen med Trötthet i hela kroppen.
Hemtjänst frågade om dom skulle ringa efter ambulans.

Ja just det!
Har sedan ett tag privat hemtjänst-det är 4 i personalen som det funkar super med.
Ledningen nä där ger jag ej ett positivt ord.
Vila...
Eftermiddag;AT

Puzz till er❣

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...