fredag 29 april 2016

Syns inte - Finns inte

Idag har det varit en tuff och lång dag - tröttheten slå snart ut mig.
Jag  slumrade till i soffan en liten stund.
Varit tung andad ins, somnade till Nu i kp

Simnadenför många gångerni går.
Tanken var en vilo dag isag på 199%
Fast L/potta vöckte mej jag var rejält för svagade
Deb lillan kraft jag tänk ipp till köp centrert, Med förftjänst och dess utgickter hade kunnat sparats.
Hon tag allt jag hade kvar idag även på morgonen.

så en resasombrukar kostar mig 13kr kostade idag nu då 100kr.
Jäkla lotta kan det ej visas respekt i Mitt hem.... hej då!

Börjat  utrdning kring afasin....
så, det nya är
inga östrogen-behandling
urkalkad
"fläck" på lugnan

Månad börja renovering i badrummet


puzz

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...