tisdag 12 april 2016

Hatkärlek

Många passeras i ens livsväg.
Vissa lämna märken som härliga minnen
Sen har vi dom vi bygger upp en relation med, börjar till och med börjar lita på dom. Berättar saker som vart instängda i år.
Sen kommer hugget i ryggen
Dra undan mattan för mig
All tillit försvinner...
Under åren räckte det att dom hörde av sig, så förlät jag .

Saknar människor som har gjort mycket skada (Som jag läker)
För där finns härliga och roliga minnen.
Idag!!!
Skadar du Mig, visst här är jag!
När du ger dej på min familj
hej då!
Då finns det absolut inget mer att bygga på

Klart jag är mer försiktig, fast jag tro inte på onda människor - tills det händer igen

Som enastående mamma måste jag ger tilllit till världen.


Det var en lång dag i går...
3 besök från 9.00-14.00
Sista besöket var VC,  där efter Trötthet.
Kör nästan max och se inte den största träbänk Ever.
Min högra fot rakt in i kanten och dra med bänken med bara toppen av fossen.
Flytta bänken 2-3 meter, det enda jag var intresserad av Var om det vart en öppen fraktur.
Två ortopeder, 3 damer kom och hjälpte mig loss och se över fossen.
Dom ville att jag skulle till akuten.
Jag var trött o vill hem.
I morse kom sjuksköterskan...
Med tubigrip var foten svullen o blå.
Hon ordnade en tid som inte fanns.
WOSCH
Så sitter jag nu och vänta på svara.

Har du ett tråkigt liv - kom o bo med oss❗


Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...