fredag 22 april 2016

Vacker, fast multisjuk...

Det var mässa i två dagar i veckan, dagen gick givetvis ej som planerat.
Jag gör allt för att ej stressa, säger nej när jag kan.
Hög musik, the speaker hade det så högt att jag ej hörde ett ord.
Tiden rann i väg,underbart att träffa teamet för permobil
Permobil

Kom en heldel hjälp och tips....

En av utställarna sa något till mig som var otroligt fint...
"Du är verkligen en förespråkare för många, du är otroligt vacker, jo det är du!
Att sjukdomar inte alltid syns, du vissa många att vara svårt sjuk men vacker är möjligt!"

Tack ska du ha

Hoppas nästa vecka bli lättare än denna *pust*
Torsdagen var vi helt utslagna i detta palats
Älskar dej


Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...