lördag 16 april 2016

Änglavakt🤗

I måndags var det fullt på schemat, efter har vart från 8.15 till 15.10 va4 vi trötta.
En sak till bara, till ortopedyekniska.
I rätt bra fart med permobilen då området är kännt för mig.

Kör som vanligt- en aning trött.
Ser jag ej att dom satt ut en rejäl parkbänk.
In med toppen av foten...skor typ timerlake.
Sitter nu fast med foten. Innan jag en kan stanna har jag dragit med bänken 2-3meter.
Skriker av smärta.
Första gången i ett akut smärttillstånd  kom det inga tårar.
Folk kom, frågade om 112.
Bad dom hämta personal inne på ortopedyekniska.
En bland dom bästa kom
Där stilen är var vart foten hamnade.  Så med den nästan 3 meter
Fått höra att d3n väger kring 200kg
Min fot borde vara kroaassad 


Först var de tvungna att böja loss min fot.
"Jag var säker på att foten var i bitar)
Jag ville bara se hur de såg ut.
Inget blod 😥

Nästa dag hade jag ej val, så röntgen.
Tack och lov

I dagar har jag sagt att andra ha en jävul och en ängel, fast jag hade två jävla. 

Denna händelsen fick mig att tänka om det kankse fanns nån som ville påminna mig.

Är fortfarande i lite chockad då min fot,ankeln och kanske knät vart av och krossat. 

Tack för den dagen

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...