tisdag 3 maj 2016

Upp och ner

Tur i oturen vart min golvbrunn föråldrad, lika så vattenblandaren.
Sen verkade de som o jag kunde få den tapet jag trånat efter så.
När jag få reda på sen att ett mail till kontoret sänts om förfrågan, så känns det absolut mindre hoppfullt än i morse.
Migränen, spänningshuvudvärk

Nu är de bara ett tomt rum

De basala sakerna går att göra i en övernattningslägenhet, som gav uppstötningar.
En odör av gammalt avlopp,bajs- Jag rörde så lite som möjligt...duschade med inneskorna
Tankar till hur det var att duscha på kamping.
Militärtjänsten-där var duschen bättre i skogen är gårdagens upplevelser

"Helg" så då stannar allt upp 4 dagar. Lika så det rum som används mest

Ny dag i morgon-hoppas kunna vila

Ps.  Så utmattad att under tester hos logo somnade jag flera gånger 😶
Pinsamt

(Måste ner till centrum på torsdag)
(Samma gäller fredag em)

💋💋💋

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...