lördag 14 maj 2016

Almost there

Att jag ibland har en bra magkänsla...
Fast att veta Vem man kan lita på även med en tydlig och klar tystnadsplikt.
Så jävla vad inte gå att lita på...
Hemtjänsten jag vart biviligad och mitt val av att välja privat (en möjlighet här).
Från start har det vart mer stjälpa än hjälpa.
Till att jag inte känner trygghet i mitt hem.
Även med ord: " detta går under tystnadsplikt, så håll det för dej själv!"
Det första hon gör är att dela detta med arbetskollegor som idag sa att jag ej ska ha mer besök av dom.
Där av att jag ej ville säga det nu utan vänta till det offentliga beslutet.
Så Ja!
jag har fått nog med att varje dag städa, plocka iordning efter dom.
Från att behöva diska om, ta ut skitfina kläder som dom hängt in i garderoben, stå på mig när en 2:a uniform förstörs.
Denna där; hon "diskade" teflonpanna från min mamma.
Hon använde stålull!
Att riva ner en tavla utan att berätta detta för mig.
Skriker i mitt hem!
Bryter mot i stort sett allt som finns i beslutet.
Kontorspersonal Ledningen som bryter även där tydligt i tystnadsplikten...nekar först, massa bortförklaringar, till att hon skryter om det...
"Ja det gjorde jag men det är helt ok att du fick informationen också"
Rent skitsnygg snack!!!
Fördelen är att jag har sms, samtal där allt är tydligt.
Detta har tagit så mycket krafter, energi och nu sitter med skovet och försämring
I detta bolag av dom jag mött finns 1-"2" som vet vad respekt är.
Önskar att kunna få det min kropp behöver...
Bromsa upp!

☠Igår önskade jag så mycket att ut och springa av allt på insidan-frustration

Idag Kaos buk - Tarmar & mage med kraftigt illamående samtidigt hugger det bak i ryggen som knivar (Gallgångarna)
Så...
🚾

🛐Fånge i mitt egna hem
🏆Almost There
Det ska fixas en hel del ang hitta rätt i de små saker som förändra sen för mig.
Ex. krokar, "gästhanddukar", dekorplast, duschstång ska upp, väntar på toaletthållare(vars nu kan bli förstor pga rören) få bara nu vänta och se.
Hitta förvaring sätt
Så detta är jag nöjd med...
Fast en oro för hyreshöjning när det varit pga av ev mögel.

🕆önskar att jag fick mer tid med att jobba bort jävlans

Hoppas kunna andas i helgen, tyvärr verkar det ej så.

En dag, en timme, nu andas jag har nu gjort det jag kan.

Mår inte bra, kroppen är tuff mot mig.
Nu ska jag ställa mig och stryka så länge det bara går

💋💋💋
Ta hand om er

Jag ska försöka ta hand om mig som jag gör mot andra...försöka❣

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...