lördag 28 maj 2016

Bort glömde?

För er är kanske mitt liv inte en "rolig" vardag, kan inte säga emot till fullo.
Bakom sminket finns smärta och oro
Bakom smärtan och oro finns en glädje för livet.
Framför finns ett hopp...

Just Nu behöver jag skriva av mig
Läs eller läs inte
Ni som Kan, är inte ett samtal långt bort

För ont för att inte kunna vila
Händerna; pga städningen och axel/rygg gör..Ja! Riktigt ont
Är förvirrad av all information jag får, ang min adl & läkarna!
Nu ligger och och vila i sängen, varje tapp på tangentbordet ger smärta och skakningar.
Tung andad
Skakningar vid ansträngning, svårare att tala och andas.
Svullna bihålor ev. från pollen - tog oss ut idag.
En sådan fokus för att kroppen var svår att få med.
Planen ändrades ändå, kostade mig mindre kraft fast mer än 3× pengarna 💲
Pojkens skolavslutnings kläder
🌞(Planerat för sol)🌞

2005 opererades min högra njure bort.
Nu maj 2016;
Av nån anledning förändras njurvärden, dom har fortsatt nu snabbt åt fel håll⛈
Ja så pass att läkarna kör utslutningsmetoden.
Vet ej vilka siffror vi talar om där av känns länge att jag förtärs inne från ut.

Det jag kan gör jag och mer...
⚿Försöker få tillbaka  kontrollen i mitt hem, i vänta på leverans för att få de lättare vid besök.
📞
🗣Efter äntligen leverans av micen fungera absolut inte högtalaren🔇
Vänta Nu på att orden (remissen) skrivs i morgon som sen ska sändas som sen ska det bokas tid till logopeden.

Vann visst ett pris hos Migrän förbundet i början på Maj.
Skulle sändas på posten, fast ej kommit fram📩

Ja det är en liten del...
Tur att dagen i morgon är vilodagen så mindre krav.
Kanske kan jag få återhämtning  (av mig själv)






Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...