fredag 11 september 2015

*smile*

I samtal med fantastiska Gumman
Jag har sagt, och skrivit fel angående gårdagens smärtor och symtomer.
Vänstra bröst, vänstra sida & Vänstra fingrar domnade bort

Kanske ännu ett tecken på att börja sänka tempot. Be andra att stoppa upp, använda ordet Nej mer mot andra och mot aktiviteter.

ps: den läkare idag.
Oj oj, hon hade många årsikter om hur jag ska jaga för att få sjukgymnast, för att inget överlämnade skedde.
Att jag SKA träna och röra på mig! Efter att jag med smärtor från Permobbil tar mig till britsen. Att jag rör på mig varje dag, i skov 200 meter. Bra dag2-3000 steg, att jag så ofta jag kan träna med vikter hemma.

När jag gör allt det dom säger- få jag ännu mer inflammationer och infektioner.
Varför varför kan jag ej komma på allt då vad jag vill säga.
1. Hon har ej med det att göra- jag kom in för smärtor i bröstet/ryggen
2. Hon vet min fasta läkare
Att då ej veta nåt om mig fast hon ska tycka, och be mig jaga. Känns som att i min jornal står det typ...
"Jag rekommenderade J att kontakta sjukgymnast, att börja röra på sig mer än vad hon gör. J håller med om detta!"
Ska be om journal kopia av denna dagens besök för att se vad hon var utge efter.

Varför tilllåter jag ens henne, mig att detta ska ta kraft och energi?
Träna och träna...Svårt just nu

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...