torsdag 17 september 2015

Svar

Efter en natt med nån knappt sömn. Gav småtimmarna en blund.
när jag vaknade var klockan 05.12, en smärta i ryggslutet
Nej!
Inflammation i igen, ja det är svullet. (snyggar bak)
Dom ringde tidigt på morgonen 08.03. 
Hade svårta att  gå och röra mig, min underbara son hjälpte mig.
Tack fina du.

Körde Bus till bussen för friluftsdag
Fortsatte ner mot centrum, turen med mig så kom en buss lagom till mig.
Tack

Huvudvärk, pulserande smärta i och bakom ögonen.
Vårdecentralen- Jag berättade min misstanke om ännu en inflammation. Att klart jag blev lite rädd då smärtan var ihärdig i bröstet. Strålningarna ner i fingrarna.

Symtomer - Muskel och seninflammation i skulderbladet, mellan revbenen, axeln och då runt hjärtmusklen.

I över 7 veckor har jag fått inflammatoner i de flesta delarna i kroppen, med febertoppar.
Sagt att det ä nå på lurt

Min mage slåss ut av diklofenak, fick en annan sorts förskrivet.
(Varför har jag inte fått de innan?)
wel

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...