fredag 25 september 2015

Hemma...
Löning?
Varför heter det löning? För snart, kanske samma dag så ska fakturor, räkningar betalas.
Många gör det utan att få påverkad ekonomi...unna er detta:)
Denna månaden hade jag trott räknat på att lite över till nöje och återhämtning.
Tyvärr hade det kommit både el, och de mesta tunga utgifterna.
Visst önskar jag en stadig ekonomi, med nån månads nöje,
Som enastående mamma, som nu är sjukskriven... Ja jag har ej överflöd med inkomst.

Efter en dag som börja med möte kl  08.30, som visst var 08.15 OPS
Sen hem, städade, ringde samtal...
Klokan gick snabbt, sen upp till stormarknaden.
Handlade absolut mindre än gårdagens planer...

Jo, jag kan rekommendera en sak!!!
Dagen innan redan till Universitetet, på kvällen var jag nervös, myrkrypningar.
Tänkte att ett glas varm mjölk skulle vara bra, av nån anledning blev det tok.
Tog och hällde i mjölk i vattenkokaren, snabbt var det skummad mjöl på hela diskbänken, det luktade bränt, mjölken var bränd i botten. 
Gick helt enkelt inte att göra rent. Skulle köpa en ny idag, tyvärr få jag skjuta på den,

Är nu så trött att jag somnar då och då i texten här, smätor i ryggen.

Nu vila en stund i fosterställning och nervryckningar i och på  kroppen

Puss

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...