lördag 12 september 2015

Dagens Bilder

Dagen har varit lång
Upp tidigt, med inflammationen fortfarande gör mig mer långsam och ömtålig
Färtjänsten kom 7.30 - Blev närmare 100 kr för 7km.
Innan uppsammlingsplatsen gick vi in på Statiol & beställde varm chocklad. Tyvärr var den fesljummen.
Vi brände oss inte ialla fall❤
Kom fram i Borås 10.55, resan gick bra. Härligt gäng med barn och vuxna.
Goa I kom med sin son J. I bjuder alltid på skratt, tack för att du tog hand om oss. Han är en grym vän.
(av alla mina killkompisar är han den som alltid vart kvar)

Borås bjöd på sol
Tack

Nu bjuder jag på några bilder från dagen...







Fotobilder:Jag


Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...