måndag 14 september 2015

En dag

Flashbacks

Ett mönster genom livet
Runt 22 års ålder umgicks jag mycket med en tjej från skolan L
Fantastiskt vacker & rolig var hon.  En trygg familj vars pappan jobbade inom det militära, mamman kom jag ej iihåg, hon hade även en syster som ej bodde hemma.
Hennes föörlädrar bodde utan för stan.
Jag började var ofta där.
L presenterade mig för hennes barndoms vänner. På en lokal pub var vi ofta, umgicks alla.
En presentation för A. Det var nåt med honom som var intressant.
Hans lägenhet var...inrett som en pansionär bodde där inte en 26 åring. Spetsgardiner, blommigadukar m.m. Det kom fram att hans mamma inredde hans hem.
Omtänksam mamma?
Berättades också att hon hade hand om A ekonomi, som han "behövde" snus, cigaretter. Fick han gå genom sin mor.
Klart att jag inte vart med om något liknande, kanske hade han svårt att hålla i pengarna?
En plansh på Britney Spears hängde i vardgasrummet, bland blommor,spets och alla mönster.

Foto:Jag

Jag uppfattades som strak, gott självförtroende
Det var jag, det som fattasdes mig var trygghet, självkänsla
& sunda förhållande


Vi blev ihop
L ville eller ttyckte inte att det var bra, hon berättade aldrig exakt varför.
En kväll på puben sitter vi vid baren hela gänget.
L & jag gick på toaletten( som de flesta tjejer kan göra)
A blev skokstokig - började skrika att jag skulle komma ut och gå hem.
Det blev så pass att vi alla gick. På vägen hem till A fortsatte han, förklarade att jag inte skulle vara nära nån. Inte ens L.
Hemma hos han...
skriken fortsatte...jag byte om, gick och la mig på högra sidan av sängen som var mot fönstret.
Låtsades att sova
A kommer ner och försökte ta på mig, det ville jag inte. Jag la täcket runt och unde mig - han försökte nu ännu mer, med håda tag komma igenom.
Jag reste mig tog en kudde i handen - han följde efter
snabbare in på taoletten och låste efter mig. Först försökte han att öppna upp låset. Med all den kraft jag hade höll jag emot. A forsatte att skälla, tycka.
Det blev tyst
Jag la mig ner på det kalla golvet och sov där

Dessa kvällarna kom oftare & oftare
Kontroll, styrandet -  ta det han ville ha
En kväll med A, vi var ute. Gick till en av alla pizzerior i stan, blev jag slagen hårt, av två killar speciellt över vänster öra. A stod och tittade på
Kände mig övergiven
Frågade han varför han ej hjälpte mig.
"vad skulle ja kunna ha gjort?"
Samma kväll i sängen snurrade in mig i täcket, som vanligt ville han. Tårarna ran av smärta av ledsamhet. Han blev arg för att jag ej gav till, några gånger kunde jag hålla mig fast i täcket.
När han fick det han ville somnade han, och sen kunde jag gråta & be till Gud att jag ska bli en bättre människa.
Något gör jag väl för att göra nån arg, att nån som inte kunde styra sin ilska.
L & alla andra såg bara en bråkdel av vad som pågick
Bakom stängda dörrar

Bestämde mig att gå vidare utan A
3 gånger fick jag göra slut med han, det var som om han ej fattade.
Sista gången
Träffade på han  inne i  stan på ett uteställe. Han berätta att han missat sin sista buss och kommer ej hem
 Jag sa: att som kompis INGET annat kan du få sova över hos mig, och  ta första bussen i morgon.
Han tackade oc földe med. Ärligt jag trodde att min övertydlighet.
Hemma  hos mig tog vi några natt cigaretter under min köksfläkt.

Säng
Så fort jag lagt mig ner kom hans händer under min rygg, ett försök att komma åt.
Inte ett ljud från honom - Han tog i mer och mer för att få bort mitt täcke och komma under.

Klockan var nu runt 04.00
jag gick upp, tog en cigg
Vad gör jag nu?
Smsade en kill kompis ett X. Han ringde upp & jag berättade allt.
P-O kom över, ännu en cigg, med viskningar om hur vi skule göra.
A låtsasdes att sova.
P-O la sig i mitten *ler*
Så A. P-O & jag i min säng
Efter denna händelsen hörde jag aldrig av A

PANG
Den 20 augusti 2010 
Kväll
Få jag ett samtal av L, att A är skälligen misstänkt för mord. L visste för att mordkvällen erkände A för sin syster. Sen var bollen i rullningen.
Satt chockad men inte förvånad.
Jag berättade allt från A & min relation, vi kom in på hur han kan ha bragt hennes
Han hade dumpat henne i skogen.
Att han alltid var speciell, och ett udda beteende, kunde han verklgen ta live av nån?
Ja det kunde vi tyvärr tro
Vem var hon?

Det vi kom fram till av den fakta vi hade från gårdagen var...
Stypt, då med kasnke sexuellt utnjutande
Nyheterna:
Faktan kom fram att flickebarnet som lurat henne på modell karriär
Hon var 17 år ung, var full med liv & drömmar
Han ströp henne, la ner henne i bagageluckan och körde ut till skogen och dumpade henne är.
I bilen ringer han sin syster och berätta allt
(Därav fick vi informationen)
Syster Tvingade A att ringa 112
Detta gjorde han, A nerkände att han bragt hennes liv fast inte att han dödade, mördade henne.

Detta unga barn han tog i från livet, hon 17 år 37 år.
Stypt, då med sexuellt utnjutande
Straff - A döms till 16 års fängelse för mord

Tänk om jag hade berättat till nån om A´s beteende.
Hade J levt idag?
Att jag dumpade A, blev det hans bristningsgräns?
Tänk om, tänk om jag hade gjort annorlunda hade J levt idag.

Nu tänker jag annorlunda på vår relation
Längre är jag tacksam att han "bara" tog min kropp för eget syfte. Även han är en i gänget som använde min kropp som tillhugge.
Även om jag sa Nej, försökte ta mig därifrån, slogs för att komma loss.
Vann han till slut.

Nu?!
Det var bara en stund han fick, kunde använda min kropp. Jag vet att det räknas som våldtäkt, flera gånger.
Men... Jag lever!
Från honom har jag psykiska ärr, inga fysiska ärr

En tyst hemlighet




Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...