måndag 29 februari 2016

Kärlek kommer ifrån dej, glädjen kommer om du tillåter

Kanske uppfatta vissa mig negativ, eller jag tro verkligen det. Pga min trötthet, hög smärta då kort i ton.
Få jag då frågan; Hur är det?  Ja just då fysiskt ej på topp.
Lånad bild 

Negativ är det sista jag är, saken är att jag är realistisk, har ärr som påverkar mina val.

Känner helt tvärtemot faktiskt
Tanke på vad Jag gått igenom, har jag fortfarande ett leende på läpparna.
Även om tillit har förstörts, så litar jag på människan.
Vart med om elaka, onda människor.....

Jag med mitt bagage är den jag är med förändringar kring kroppen.
Ser mitt liv som ett otroligt bra redskap till att hjälpa andra.
Jag har själv uppfostrat idag en ung man, som har en lovande framtid.
Med det största hjärta jag någonsin mött, han är helt underbar och har stor vilja att lära sig nya saker hela tiden.
Han har Gud i sitt hjärta mer än mig 😉
Jag Är den jag är på grund av min bakgrund.
Skulle inte ändra en sekund.
För här idag har jag min son
Den största gåvan jag kunnat och har fått

Vill jag har framtiden lättare?
Ja Absolut !!!

Tacksamhet är ett ord fler skulle behöva


Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...