onsdag 10 februari 2016

Tummen mitt i handen...

Dåligt med godispengar bestämnde jag mig att göra egen. Den åg seg och go ut, la ut den på en tallrik...
nu kanske ni vet
När jag sätter mig och ka gotta mig, STENHÅRT fast i tallriken.
Gå och hämta grillkniven, och på så ätt få bort bitar till oss alla.
Jag Ville ha en större bit -  Nu tog jag i
*SWICH*
Rakt in i sklettet på vänstra ringfinger.

Vanliga all när skada är framme bli huden ofta vit och sen kommer blodet!

Inte här...
Det pulserade ut bld över bordet, golvetoch då hade jag tryckförband redan på.
Jobbigaste var att Bus blev orolig, så jag ringde vården så han kände sig säkrare.
Detta hände runt 17-tiden, runt 20-slutade de att blödda trodde jag.
Måse vart en ven jag tog.
För det hade blött igenom
Trodde aldrig att ett "litet" hugg skulle ge blåmärken i handflatan, vid knogarna
Sista bilen är från idag, alltså 1 dag efter.
Jag är nog starkare än Jag tro ;9


Kaos dag, tagit fel på platser, tider....

Fick även min helt underara "Bitch" skylt idag
Jag har blivit kallat mycket här i livet
Bitch kan jag ta, för det är HUR
jag ser på oret
B - Beautifull
I - Intelligent
T - Talanted
C - Creative
H - Honest


De kommande 12 dagarna kommer bli tuffa

Hade så velat gå på mötet i dag, som pungtering-tomt på luft

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...