söndag 14 februari 2016

Lögnare

Förra året gick jag okontrollerat ner från 
68.2 - 44.5 kg

Utan tvekan har jag problem med vätskesmmlingen. så äter furix. Tog bort Adalaten helt och hållet och svukknaden är kvar, inte i näheten av innan.
På 1 dygn gick jag upp 6 kg, jag har fått kämpa att INTE komma under 46kg.
Nu IDAG 49.3kg, ska jag bli överfettma nu?


Ilandsproblem för många - Inte för mig
Det tog 1 år innan jag ens började VÅGA köpa rätt storlek, från och 32/30 -24/30. (Jeans?
Massa, massa fina tajta klänningar, skit nu bli jag ledsen. 
Att kämpa hela hela tiden.
"Ring vårdcentralen!"
Sen gör jag det - Ringer och beätta

"Jaha vad ska vi göra åt det? Din läkare jobba inte?"

Varje natt har nerver och muskler hamnat i låsningar, varit svårt att få upp låsningen.
 Stickningar och dommningar.
Varje morgon i 6 dagar vaknar jag med smärtor från varje led.
Kan knappt resa mig i sängen och absolut inte  gå utan "Rullen. 

Min mage är som om BarbarStark är I min mage och jobba.
Först till toa, tvätta ansiktet. Tillbaka till sovrummet och på med "tubigrip" att lösa Barbapappa 
Testa o banta?
Jag vet att det är extra vätska i kroppen men då har Jag gjort Allt jag kan göra!


Kramar och kämpa är ni💋

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...