fredag 12 februari 2016

När skovet började i början av December, hade jag aldrig kunnat gissar att det skulle pågår i över 2 månader.
Sen Har någon av mina symtomer förstärkts.
●Trötthet, muskelsvagheten
~somna i maten, somna när jag "sminka" klara ofta bara, mascaran läppstift.  Somna när jag kör permobil.
Helt onaturligt
●gått upp 8 på 1 dygn och vikten är kvarstå.
Då jag vet att jag har brist på alla hormoner tänker jag att de kan hänga ihop.
Smärta idag rygg och magen.

Var på behandlad sen in till ortopedyekniska. Blev jag glatt överraskad rankad av de värme vantar jag väntat länge på.




När jag kom så blinkade jag till Pärlan mer. Finns att skriva men fysiken finns inte med

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...