lördag 27 februari 2016

Älskar dej mer än mest...

Skulle göra allt för dej, gör allt för dej. 
Skulle offra mitt liv för ditt, du är Allt.
Du gör mig stark, ger mig krafter.
När det bli svårt, är du där & allt bli lättare. 
Bara få krama dej ge mej styrka som ingen ens kan ana.
Du är en bland de smartaste personerna jag någonsin mött.
Önskar att du kunde se hur Fantastisk Du är.
Klok, empatisk, hjälpsam, social, tacksam, omhändetagande, kärleksfull, påhittig, vacker, charmig...Många Många fler ord finns

Är mer än naturligt Tacksam för din närvaro.
Som Vi säger
"Älskar de till Månen & tillbaka!"
*ler*
Varje gång gör du tillägg som exempel...
"Älskar dej igenom alla Galaxer!"

Det händer att ens kärlek,ens liv ifrågasätts
En bit från hjärtat tas bort just då

Du är den du är, jag hade aldrig velat ändra något på eller hos dej.
För migg är du Perfekt.

Tackar Gud att du kom in i mitt liv.
När vi är på skildra platser, är saknaden efter dej stor.
En naturlig oro finns ohentligen konstant,
jag är din Mamma och vill dej det bästa och mer där till

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...