tisdag 16 februari 2016

vakna av jävulska smärtor runt 5-tiden

Vaknar klockan 05.50 av smärta från nacken .
Tar mig stapplande till ett glas vatten.
Fötterna redan svullna och ger mer än ordet obehag.
Nu till sängs är smärtan från  svank till nacke överjävligt.
En touch av arytmin, kan säkert vänta till morgon medicinen i betablockerare, pga smärtorna gör det svårt att andas.
Känslan är tydlig och som att gå i tu är enda lösningen för smärta  att försvinna.
Tog smärtlindring nu och hoppas att både skelett och muskler slappna av.

Ingen bra start på onsdagen den 17e februari

Jag ska se vad ryggen säger om 1 timme då larmet går på.

Ska göra Mitt bästa av dagen...finns alltid något att göra,  det är att faktiskt inte kunna.
Ett tidigt inlägg
Jag bestämmer verkligen inte helt över min egna kropp bara knopp

Kramar till tyvärr så många som vad dom än gör är smärtor kvar, plus att på det Kan ofta starkare smärtor titta förbi... så hoppas att vackra dina skyddsänglar tar en titt och ge styrka Och kankse till o med bli En okey dag
Ni är fantastiska
❤❤❤❤

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...