tisdag 1 december 2015

Ursäkt

Jag har inga problem att be om ursäkt
Däremot försöker jag sluta att be om ursäkt för andra
Kan skämas då jag stått på mig för jag tro minnas rätt...

Detta hände i helgen
På Apoteket
Jag var säker på vad som var vad hemma, att jag till och med svor på en grav, att jag är så säker att jag kan få glögg

Jösses Amalia
När jag kommer hem, Jag hade fel Hon hade rätt!
Så hitta Huvudmailen, och skrev:
"Hej Jag hoppas detta medelande kommer fram. Då jag vill be E om ursäkt
Jag hade fel och hon hade rätt!
Vill att detta kommer fram snart, då jag ej har möjligheter att ta mig förbi "

Underbara E hade köpt mig Glögg

(Tomten kommer nog minnsan till er med)

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...