måndag 28 december 2015

Ej datebar😮



Min självkänsla är ej full
Tänker en sak som att kunna bära kläderna när man går, eller sitter i rullstol.
Är absolut inte lika detsamma, känner så att vem 17 skulle vilja starta en relation med nån som är sjuk och har ett lass med elände?
Jag försöker få kontakt med män jag tycker är attraktiva...med ett leende för nämnare kommer jag inte.
Gissa på andras känslor eller ev.relationer är inget att rekommendera
Fast
Rädsla av/för mig
Det är en som vill träffa mig igen, som jag datade
För 3 år sedan, charmig, snygg, attraktiv,
Då i ett meddelande nämnde han just satt få träffa Mig mer, bara Mig.
Tyvärr avslutades relationen
Han har en öppen dörr till mig

Jag förstår att man/Han vill lära känna mig, träffa mig själv.
Nu är det så att det inte är ett alternativ i den skala som efterfrågas.

Jag vill och behöver en attraktiv man, då svårigheter med beröring. Det ska då vara värt smärtorna.
De "män" som vissat intresse är inte för mig attraktiva.
Nämner ej deras gemenskapa nämnare för att ej kränka nån.
Dom som mina ögon faller för är yngre män.
Där det då har brustit hur allt ska falla på plats i vardagen.
Min själ upplever jag som ung, tyvärr är knoppen på fel kropp, viljan att vara social, aktiv är hög, det är en av alla bitar som dra mig till yngre män, kanssle ihop om att få delta av energin de har, tyvärr uppfyller jag inte det själv längre.



Ensam, ledsen, uppgiven
Ger tankar till att dela vardagen med en man vid min sida.
Kanske upprepa jag mig
2004 kände jag att det är inget måste för mig att ha en partner som följer en till graven.
Inte visste jag då att
En progressiv sjukdom (obotlig )"Blommade" ut, Cancer som varit under behandling i 2 år, 3 år minst kvar av behandlingen.

Detta syns inte för de som möter mig
Mitt Bus är fantastiskt han ger positiva ord,som när jag gjort Ioma mig.
När maten är extra god
Saknar positiv kritik från en vuxen
Att få höra sexig, vacker,klok
*bra jobbat*
*Nä gå och vila så tar jag städningen *

För när jag träffade en god vän, som en gång var en relation.
Där vi satt med mat och dryck
Det blev skratt och för mig väldigt lite prat om den sjuka kroppen.
Var skönt att prata med nån som mötte mig med respekt.

Skäms för att det jag gör, är nåt som håller folk borta...
För andra människor med mycket svårigheter med kroppen.
Sex första, andra träffen är för mig inget måste, men från daten.
Tvärtom jag vill att Han ska ha en vilja att lära känna min själ innan sex.
Av hälsosjäl ingen nikotin, väldigt sparsam med alkohol - Dessa två sakerna vill jag ej ha i mitt hem.

Klart jag saknar uppmuntran från en partner
Att träffa nya människor och se utbudet.
Önskar att vännerna bjuder in mig på middag med singel (en eller fler)😁

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...