tisdag 1 december 2015

Nya hjälpmedel

Fått nya fingerotroser av min hand arbetsteurapet



Mötet med logopeden var inte med stora förhoppningar, då jag hört att övningar bara ges.
Med en lång lista om mina tal, läs och skriv svårigheter pga smärta och nerv-/muskel påverkan.
Jag berättade kanske mer än jag märkte, gick inte igenom hela listan, när hon säger.
"Jag förstå, då jag ser att du har både EDS & fibromyalgi! Se till att boka en tid till hjälpmedels centralen"
WAOW!
Helt underbar känsla att få förståelse, tyvärr händer det allt för sällan.

Ska i veckan med få hem för sömnregistrering...intressant

Kram

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...