tisdag 15 december 2015

Ännu en dag

Allt bara snurrar runt...
Vill andas finns inte tillräckligt med luft, vart är du nu när jag behöver dej?

Kan känna mig otroligt ensam, då min kropp är annorlunda...
Varje hårstrå bränns, vid beröring är det som tusen nålar
Inne i huden, sklettet är det som myror springer runt. Detta kan vara i olicka stadier, det värsta är då jag måste distrahera nervsystemet genom att massaera, slå på det aktuella stället.
Mår illa, körig i magen, smärta

Jag kommer inte ljuga ifall du frågar mig om en Kyss
Känner du dej som utval, kom ut från mörkret
Jag kommer inte slåss emot, ska försöka följa med
Håller om dej, fast ingen annan vill
Du förtjänar det
Jag vill ha dej nära

Många tankar, som visa sig vara mina överkrav
Idag, här idag är inte den tanke jag hade i unga år
21 dagar innan min 40 års dag, där jag önskar bli firad påminnd och till och med hyllad.
Fick ett förskott på kärlek, att jag är i andras tankar.
I  så många år har jag ej blivit firad, en saknad som finns!
Sjukdomar, elände önskar jag ej nån, nu finns det i mitt liv på många sätt,
Att kämpa för överlevnad, kämpa för att bli hörd

Sanningen:
Jag ångrar inget!  
Inte nåt, inget övergrepp, de utmaningar som gavs mig...För om så
Hade jag ej kunnat sitta här med mitt Bus
Efter 6 missfall kom Bus, jag är evigt tacksam för att få vara mamma.




Var på hjälpmedscentralen med logopeden, det var en upplevelse om jag säger så
3 personal och jag. Gick så där  😶
Alla intyg som ska förnyas, skickas runt då ingen tycker att det är ens ansvar.

Är nu för öm för att skriva allt jag tänkt

Ni där ute, ta hand om Er, och era kära
Kärlek SKA vara kravlöst

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...