söndag 10 januari 2016

Kaos i Kroppen!!! Ett svar snälla...

Jag berättar absolut inte allt vad som pågår i min kropp och i mitt liv.

I flera nätter har jag haft sömnparalys... bli inte ens utvilad

Nu ska jag dela med mig en del:
Cancern är kvar, som sitter på Hypfysen behandlats i över 2 år, kommer ta minst 3 år till.
I sommras under vanlig kontroll upptäcktes hormon förändringar.
"Väldigt" låga östrogen, frågan var varför? Läkarens tankar gick till att morfin kan påverkar.
Då jag ej är som alla andra har jag svårt att hantera östrogen tillsattser.
Detta är ju klart den behandling som man använder. Med lågt östrogen blir det brist på kalk.
Även där sa läkaren att biverkningarna kan bli svåra.
"Vi har ju inte prövat ännu!" Oj OJ Oj...Aj min mage.
Klarade 1 vecka sen fick det vara.
Tankarna gick ändå till menopaus, fast Dr A sa att jag är för ung för det.

Herr Måns ändrade på alla mina mediciner, mailade jag i mina vård kontakter för att rätta till en medicin.
Min Gyn läkare ringde upp i fredags, hon tyckte det var konstigt att ändra i mediciner, utan ett medicinsk underlag. Hon ändrade till det rätta.
Lånad Bild


Passade på att nämna Dr A, vad händer?
Hon la märke till att mina manliga hormoner var Väldigt låga!!! Och mitt Östrogen fortsatt lågt.
Hon berättade oxå att det var Norspan han misstänkte som kunde ha en påverkan i östrogenet.
Nu är det flera månader sedan jag använde dom.
"Har du symtomer?"
Hur ska jag svara på det? Det är ju bara Kaos i denna kropp, plus att många symtomer "stoppa jag under mattan!"
Kanske är det att testa östrogen ialla fall?
Hon ska samtala med Dr A som är min Endokrin överläkare.
Googlade lite, hittade inte något som stämnde in på mig, däremot symtomer.
De symtomer som jag har skrev jag ner och sände igenom "Mina Vårdkontaker"

I Morgon kommer mattläggaren
Sen behandling på Centrallasarettet
Innan eller efter Behandlingen bli det blodprover

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...