onsdag 13 januari 2016

För ärlig?

Kan inte räkna hur många gånger jag sagt för mycket till fel person!
Även ren ärlighet som många inte kan hantera, dom som känner mig Vet att ärlighet är vad man få.
Man nämner att har ett filter, det jobba jag på minst sagt.
Lånad Text
Igentligen borde det inte vara några bekymmer, problem eller oro att vara ärlig.
Saken är att vi lever i en värld full med lögner och svek.
Där kan det ligga något...
Inte bara att om du fråga mig något så få du ett ärligt svar, jag kan ge dej mer information än du frågat efter.

Kan jag ändra de ord som är sagda, kan jag radera de mail, sms som är sända?
Nej, det vet vi att det ej går.
Det jag kan göra är att ringa igen, sända ett nytt mail i ett ex.
"Idag kände jag att jag berättade förmycket för dej!"

Dom orden kan räcka ett tagg för att känna att försök till att veta Vad som ska bevaras.

Idag var en sådan dag, kändes som i varje samtal vart det fel. Trött? Smärtor?
Okoncentrerad?
Allt hänger ihop, just nu undrar jag om vilka om så de koncikvenser som kan komma skall ske?!
I ett samtal med Försökringskassan, då hon fråga en privat fråga, väldigt privat...och jag svarade mer än väl.
I stället för att faktiskt säga att det har inte med detta ärende att göra!

Önskar mig mer skin på näsan, att STOPP! Hit men inte längre. Det har inte Du med det att göra!
Fast... på ett sätt är det inte jag, fast...Jag behöver bli mer sådan.

Än en gång kan jag själv ha skapat bakslag, inget jag känner för varken idag eller en annan dag.
Nu ikväll kan jag inget göra - Som är en frustration
Imorgon kan samtal komma in - Eller inte
Det vet jag inte, så nu blir det film och lite gos
*Andas in*
*Andas Ut*
Borde inte vara fel att vara Ärlig.
Puzz & Kram
Till er alla Kämpar


Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...