torsdag 5 november 2015

Ny månad

Just nu mår min kropp sämre än vanligt, haft huggande smärta vid gallgångarna, buken svullen.
I tisdags kväll kissade jag blod, inte lite. Utan som lite utsped ketchup.
Hade ringt Vc på förmiddagen
-"vad ska vi göra?din läkare är ej här!"
Jag La på luren...
Ja hon hade kunnat be om ett urinprov.
smärta i alla lägen

Funerade och kom på att jag hade reccept sedan innan för uvi. så nu behandla jag mig själv.

Idag är jag helt slut, kan inte gå många meter innan jag faller ihop

Smärtorna  i sklettet gör så ont och så stor obehag att...

Tapppar tråden hela tiden,smärtan idag slå ut mig.
ett kort inlägg med lite, knappt information

Nu vila
Kram till er

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...