lördag 7 november 2015

Ord....

I alla länder jag har varit i har jag fått frågan vad det stå i texten, mitt svar har vart 
"Min mening med livet!"
En natt 2005 vaknade jag runt 03-tiden...Då hade jag en text i huvudet.  Jag skrev ner texten: läste den först på morgonen 
"Denna text vill jag alltid bära med mig!"

"I mitt inre finns livets själ till hjärtat själv
Gud ger mig styrkan att klara livets mening att finna den oändliga kraften Kraften till kärleken "


Jag har redan nämnt kusinen & mamma
Gustav & Garnnystan 

Hjärtat med text
Från mina härliga ungdomar jag jobbade med. Jag anordnade en tävling och den bästa bild skulle jag välja ut och gadda in.

Lejonkungen
Älskar kattdjur & dess mening

Text jag skrev nyss:

"Mina ögon har nu öppnat sig för vad Livet är
Livet med den stora kärleken
Det behövs inga mer ord för vad det innebär Kärleken tar aldrig slut för du är med mig livet ut Inne i mitt hjärta finns du alltid kvar
Vägen har funnit sig till rätta
Mitt hjärta har lättat
Alla ord har tagit slut för den värme med kärlek du kom med
Så att vara tyst kan jag vara bara du ler"


Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...