torsdag 5 november 2015

Saknar dig...

Remember the time
En stor saknad
* 2005 dog min kära morfar som jag älskar i cancer * 2006 dog min kära unga kusin i bilolycka 19 år
* 2007 dog min kära lilla mamma i cancer 58 år

Morfar var den far jag aldrig hade
Kusse var den syster jag ej fick
Mamma var min enda mamma

Idag Sitter jag här, med en saknad av de 3 personer som betytt mest i mitt liv.

Det är tomt utan er, önskar & hoppas att ni alla är änglar & tar emot mig den dagen jag lämnar

Jag har tatueringar som påminnelse av mor & kusin.
Mamma stickade otroligt mycket att hon gick beställningar från stans då största sömmerska, sen opererade hon handen. Sen blev de aldrig som innan.
Kusin & jag hade/har båda en förälskelse till Katten Gustav.

Så jag ritade en Gustav med vingar som kramar två garnnystan.

Hoppas ni har det bra & fått ro

Älskar er lika mycket om inte mer 💝

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...