tisdag 10 november 2015

Samling

Hej på dej

Skulle bara lägga upp och vissa mitt friaval för rullator.
Den jag har, den jag hade råd med...och den jag valde.
Sen har jag så funderat på Vad det ska stå på skylten bak på min Permobil. ..
Så hittade många härliga och tokiga texter.

Först; hade somnat med kraftiga buksmärtor
Drömmde att jag rökte en "stark" ciggaretter,  letade nu upp tolkning ☺
"CIGARETT, röka: du träffar en flirtig person. Se annan röka: flyktig förälskelse."

Jag ska (försöka) på en föreläsning i morgon, va nära att missa den då jag har n & trodde jag skulle få över 4000kr, blev 400 kr

Till mitt Frittval för rullator tog en stund


1-2. Den har jag idag, från kommunen-funkar Ej på Mig
3. För Frittval är denna inom budget
4. Butikspersonal rotade & fann just Min Lila & Blå i färgen😍

Det blev nummer 4 med en väska 😍
Fick prata gammalt språk från ungdomen.

Gått 2 timmar att skriva detta än så länge

Ska lägga upp skyltar jag funderar på ❤
Kan oxå beställa egen text






Lånade bilder 



Idag: hade jag äntligen MRT Magnetröntgen på hjärnan 
Ett fantastiskt team, trevliga. 
Denna gång en ögonmask som konstigt nog hjälpte och minskade känsla om tid.
Sen gjorde de asa ont för min kropp att ligga så.


Sen kaos på skolan.
Nästan uppret 

Till hjälpmedels teknisk
Ny Rullator ❤


Kom hem & märkte snabbt vem/vilka är en Sanna vänner.
You lost som,  but soon you have everything 😉

Nytt försök för att sova
God natt 💋💋💋
XxxOoo
💋💋💋

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...