lördag 13 augusti 2016

Tänk om...




Hur mår du?
Ja inte ha jag från mirakel blivit botad !
Mamma dog vid 58 års ålder det är bara mindre 17 år fö mig innan jag är där .
Jag vill få mer tid med min pojk.

40 år och få slåss för rättigheter, för rätt vård, trygghet, respekterad (spec. från hem"vården".
 

Helgen skulle vart annat än tänkt, regn och rusk gör inte det lättare. Nerkyld innan jag ens tagit mig ut.
Svullen buk sedan nån dag. (Samma som sist, med feber liknande PMS)
Mer än vanligt utmattad, trött...

Livets svårigheter gör inte dagarna lättare - Försöker varje dag att ta emot, och varje dag lyckas med något av delmålen. 

Starten på morgonen börjar med att tanken börja halvfull, jag är absolut inte lika sparsam som jag borde/ska vara.
När intill ingen av mina diagnoser och symtomer ej syns för blotta ögat.
Bli ej rättvist behandlad, allt från att noll gehör varje vecka.
"Jag kommer 30 minuter sent!"
-Ja då är de väl så att den tiden få jag ej igen!?
"Det stämmer!"
-Du vet att enligt avtal har jag mina timmar!?
"Jo fast nu måste jag gå!"
Tog 65 minuter försent!
På mina då 90 minuter, bland annat dusch!
Då dom ej läst min blogg, för då hade dom/den kanske förstått Liiite mer. Kanske!

En 4e natt med obehag av smärtor i ryggen

Till minne av mamma


Mother had a pair of blue sapphire
 earrings the day she died
😇2007.11.02 at:15:15
Today I took the
courage to use them

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...