söndag 14 augusti 2016

Sorg

Hur kan hjärtat falla i bitar för nån som gjort så mycket skada. Mina tårar faller ner från kinden, en tungd över bröstet som gör det svårt att andas.
Saknaden att ha nån som då och då lägger handen mot ryggen, speciellt när jag faller.
När dagen fyller i ras att då ha han min far brevid mig.
Till och med tagit några fighter med mig.

Den handen har jag aldrig haft.
Min far är en man som ljuger för sitt egna rykte.
Att han med kniv försökte ta mitt, mammas o bröders liv.
Att behandlat mig som spetälska  (det är det närmsta jag kommer med ordet älska)
Han gick över gränsen när han behandlade Bus de samma.
Hej då...
Ett tag....
Åker ner för snart 3 sedan.
Kommer hem....Då enligt släkten kan jag ej ha cancer...Jag såg ej ut som en cancer patient.
Ensam i kampen
Ännu ett brustet hjärta
4 månader senare gick jag ner 20kg på ca 50 dagar.

Nu är så slut Att allt är suddigt. Varje bokstav är tre i en.

Hoppet finns

Önskar de jag förtjänar

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...