måndag 8 augusti 2016

Ett 👣 steg fram och åtta 👣bakåt

I går bestämnde jag mig att idag, idag ska vi på Bion vars planerad förra måndagen, av sjukdom, möten har har fått flytta den.
Ghostbusters
Hade för ont för att hänga med, sen bakom oss sitter ett radar par, mor, far o två barn.
Filmen är från 7 år och på engelska. Efter en stund in i filmen viskas det enormt mycket bakom mig...
Va!?
"Du kan inte menar på allvar att du ska sitta o översätta hela filmen?"
Helt seriöst...
Vart så förbannad....
Gick ut ur salongen vinglade mig fram med väggarna som stöd.
Till personal på min "paus" så fick jag två nya biljetter som kändes kanon. Så jag hängde nog inte med på fullt ut av många faktorer.
Tack

Gick förbi restaurangen jag hämtade mat i från förra torsdagen vars superetta i bemötande

Idag här i mitt hem!!!
Minst respekt, vag ärlighet.
Personal dyker upp över 65 min försent av mina 90 min.
Och då skulle det vart extra
Ärligt talat nu få de fan vara nog på idioter. Jag är där jag var innan.
Piss off🖕

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...