onsdag 10 augusti 2016

24h Blt



Förra året på 3 månader hade mitt hjärta fått förändringar.
Sen upptäckten 1997 va lekage i vänster kammare.
Förra året bad jag om en betablockerare som jag haft innan då jag ej få den effekt jag behöver.
Sen vissade sig att höger kammare har samma som vänster.
Detta ger arytmi, dubbelslag, hårda slag...Som kan leda till att hela jag skakar.
Ökade medicinen och det vart bra.

Men nu...när min enda njure jag har påstås att värdera förändras till försämring.
Halverat krampmedicinen - som annars hjälper mig dagligen. Men inte nu...
Från 75mg sänktes till 50mg.-som ger mig en vilopuls på 100.
För att skydda mina njuter
Vad och vem ska då skydda mitt hjärta?

Kärlkrampen är tuff mot mig.
Så...
De vill sätta in Adalat igen, som oxå sänker blodtrycket.
Däremot kan jag ta ut en marmelad burk utan att fingrarna domna och bli vita eller blå.

Så nu sitter jag med ett 24 timmars blodtrycksmätning.
Få ej ligga under 105 i genomsnitt...
På vc i dag första testet 103
När förra var medel 87/44

Om om kroppen ligger 105 så höjer dom betablockerare.
Chansen är låg...
Kanske kanske nu fixa de sig😊
Den Gröna linjen vissa vart seglen sitter


I morgon ska jag tillbaka och lämna in den.
                                                                                                                                            Vill kunna ta med Bus ut i morgon kväll och äta av den goda, rekommenderade maten.
I gåvan tecken, pga allt kaos förra torsdagen. 
Ville restaurang chefen gottgöra.
Där han berättade att hans rekommendationer är att komma till kvällen.
Frågan är Hur? Kunna ta oss dit på den tiden då kroppen ger mig alla symtomer som finns.
Målet är att ta oss dit.

Vädret 😐 kallt, regnar...

Hittade en ny sida idag som ops...hamnade i korgen lite av allt. Gick inte igenom hela sidan
*tur det*

Och Hör och häpna
Idag kom boxen med lite smink, Kompensationen va under de lägsta
Lösögonfransar 
Hon tyckte att det var mer än väl
Efter 6 månader så håller jag ej med, skrev att är de hennes sista så ta bort mig med omedelbar verkan.
(Jag var nära att beställa deras nya box)

Kärlek till er

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...