fredag 26 augusti 2016

Bad assistent...

I går efter en 😈💩 vecka...slutade med att jag fick ta tvätten, disken.
För att inte sätta mig och inte kan resa mig
Ändrade om
Inte Där än...kankse
     Idag hade jag inte klarat
Men velat åka till Ikea.
Hade en chans i mitten av veckan. Verkar borta 
då inga svar.

Försämrad på 3 veckor
Igår kissade jag blod,veckan innan i Faces.
Fått larma två gånger  (behov av att larma är ca 8 gång.
2 gånger är mycket för mig, möte hi och dit. 
Jag bli frågad att ge husläkaren rätt papper till försäkringskassan 😶
Samma med den nya rektorn.
Jag ordnade skolskjuts till min son inte hon.

*så trött* somnat till 4 gånger nu.

Fick för ett tag sedan en förfrågan att "bli" en karaktär i en ny sihg-fi 

Läste o hans text, innan dess skrev jag ner hur jag tro o önskat om så         

Here it comeback för jag glömde att jag kopierat innan jag la in den nånstans 
En annan gång 

Nu måste jag vila




Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...