lördag 17 mars 2018

Att bara få....


☆I need my poser back☆




Gå ut o springa en runda, få ta sig härifrån. Försvinna för stunden.
När jag valt nån av de sista orden....
Gör folk ett antagande, att tro att jag fundera på att ta mitt liv.
Och få ev ut från sitt eget perspektiv.
1. Den personen känner absolut inte mig
Vet ej vad jag redan upplevt, vad jag då kämpa med varje dag.
Ändå få jag ♡ fina ord som....
" Du är multisjuk, slåss med och om hemtjänst, rätta till andras fel. Du se till att din son har Allt och mer...skola eller ej så ordna du minst 2 varma måltider.
När en familj som är "perfekt" med dubbla vuxna!"
"Det är absolut tur för dej att bli ompysslad, se till att få en lugn vardag!"

Fast sanningen är att vila och lugn är så långt i från

verkligheten.

Idag helg till hem tjänst eller vad nu dom kan heta vara.
En i omv . Har ♡på rätta stället.

Service delade jag i från omv.  tidigt. De nya båda är små
Bra. Servicen är helt åt helvete- PERFEKT☆vars gör att jag känner mig så tacksam.

Åtta varje dag kämpa med andetag och bli dömd för att jag vill behålla livet och en vardag.
Så få jag absolut inte den hjälp aomnkroppen behöver.
Jävigheten är till högsta hönsen
Detta är en bild.som finns tillgänglig på.föera ställen i mitt hem för att p0minna personalen.
Ändå är kränkningar där..
"Din ton...."
Med dysfoni och röatflrstärkare
fortsätter kränkningar o dömmandet

Tyvärr är detta ej allt som sker progressivt i kroppen.

⬇️lånad bild⬇️






Sen en💩 som gör livet  till helvete 👹      👶🙉🙈
Denna kamp


Idag kl sa jag att "jag sover!"
Min Första  sovmorgon sedan vecka 8, inget i innan de

Nu är de krig i tomteskogen-tro inte att du kan baktala, ärekränkningar utan konsekvenser!!!



JAG HAR en gräns jag med♧


Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...