måndag 12 mars 2018

Inte vacker utan spackel....

"Vacker med spakel...freak it to U break it!

Alla dessa lögner, små som stora.  Då tänker jag ej på "vita" lögner.
Den bakgrund jag bär på där oärlighet, otrygghet hela mitt liv varit kring mig.
Så när jag fick gåvan att äntligen hålla mitt barn i min famn.
Efter 6 missfall...trodde aldrig.


Att födas med en genetisk progress reumatisk diagnos och kämpa varje dag för att den ska bli så perfekt av det defekta.
Som Huden och lärt mig att ta vara på mina upplevelse och erfarenheter att använda dom som redskap,.är många gånger till nytta.
Så att hjälpa andra är så förvanskat lättare än att göra det till sig själv.
Vars jag övar och har blivit bra på, kan alltid bli bättre.
Att unna MIG något är ej egoistisk utan naturligt.

Med hem tjänst innan 50 är rena rama skiten.
Delade i 2, så del 1...
Fått mig att börja hitta min röst, att min son tar plats i vårt hem igen!♡
Önskar att jag kunde på något sätt tacka dessa 4 personer, ta dom på middag blir 600kr vars jag ej kan.
Är så oehlrt tacksam för dom. Lugn...

Min röst...förändrades 2013, skrivit och svårt att prata rent fysiskt.
Så jädra många haggor (Jag skrev det)
"Du behöver ej tala till mig med den tonen!"

Seriöst???
Som om jag hade ett val, oprofessionellt.
En röst förstärkare/högtalare...men Nej!

Respekt
Ärlighet
Och
Empati

Så att påstå ex. Att personal känner sig hotade av mig är löjligt.
Varför??

För förra hösten slog de mig under KBT att jag ej ta konflikterna för att jag agera/reagera som vid övergreppen. Bli passiv.
Ny kan jag säga ☆Gå härifrån☆
En bit kvar

Då förra ssk delade ut 10 kg av ett starkt preparat. Inte fått ens en avvikelse, masen...
Du kan sända dina tankar, fast vi ser det som ett tycke och en avvikelse gör vi e.
(Varför i 16 gubbar ska jag då wäneq

Jag har aldrig varit rädd eller liknande att be om hjälp.
När jag gör det bli jag sparkad, hånad och kränkt

Tack såå mycket  för allt  stöd från familj och vänner🤢
⚠️ironi

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...