onsdag 7 mars 2018

Lögner och svek

Jag är så van att ordna och fixa allt själv.
Order Antar bör tas bort!
Att säga till vilken individ det må vara..."jag antog att du som alla andra vill ha samma sak!"

Nu är det något "bind/tampong" företag som har kommit längre än vården och många människor i sig
Att varför ha en binda för alla när kvinnor ej är det samma.
Därav deras stora utbud.

Hemtjänst
Ingen har nog missat något inlägg eller report eage om glömda på toaletten, utan mat m.m.

Inte nog med att allt är sant-är det nån från myndighetensom ens reser sig upp och med genuin  ursäkt?
Svaret är ;Nej!

Inte nog, så läggs misslyckandet på mig. När jag INGET annat i snart 2 år stridit för ett tryggt hem.
Att få samma "villkor som Asta 87 år.
(Gå in in och gör sysslorna till o med enligt personalens Egna rutiner)
Fast här finns barn och en mutisjuk som kämpar för sitt liv att få vara mor mer än 7 år till.
Tack tack Du🙃💋 som är med mig utan ordern...
"Mmm det är inte på mitt bord fast nu fick jag gå ändå. Fast det är ej mitt område."!

Ah
I måndags axeln ur led
Inget stöd från nån o omvårdnad. 

Inte nog med det.  I förrgår natt låste sig knäet om inom igen.

Ingen hjälp 
'DU kan ta dej till en vårdcentral '

Hur?
När jag ej kan klä mig eller  ens köra

Alltid motstånd   sen bli jag anklagad för en väcka massa.


Och JO, min 3:4 tands lagning *PLOOPP*
lossnade, med denna nya maskin kunde jag ta emot bedövning....
Spände mig, höll andan..efter en stund kunde jag dra ner axlarna, börja andas . Blev pytte lite bedövad i läppen. Sim släppte efter 15min.
Fasen va skönt det kändes.... 
Tack för utvecklingen☆♡ 

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...