söndag 11 mars 2018

Froaaan med en värmefilt-och leva med cancee

Dagarna passera, när mitt liv behöver en paus så går tempot upp högt.

Där av så kan jag uppfattas som negativ, för delar ej med mig om allt det som ev kan komma och är positivt har visat sig till nästan alltid ej bli sant.

Att äntligen på ja för oss snart 5 år utan semester. Efter strul.. fast kan nog säga att jag är en som få saker hända, En bra samordnare och rådgivare .

Vi åkte ej söder ut utan 152 mil upp och träffa min syster( från en annan mamma)
Mitt Bus- Fast du mamma hon känner dej bättre än jag, för hon vet hur det är att ha EDS.
☆KLOKA BARN♡

Tog ca 2 timmar efter jag lagt mig som , under  en ca 2h var kampen redan kom.
"Jaha va du var glad "
-det är ej konstigt då under en hel vecka ibte fick en suck  eller minsta negativitet.

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...