onsdag 7 mars 2018

Sluta att behandla & bemöta mig som en frisk....

Sen är jag inget offer.

Att anklaga mig för dåligt bemötande Ang min röst.å
Vars mina stämband ej är ok, har för fan en högtalare för att bli hörd o spara kraft
"Tala ej så till mig!"
Va Dan nu få de vara nog... Jag har tagit emot era hårda ord, från kränkningar till olaga intrån..Och ska jag "hålla m er hand hela tiden
O tala om exakt vad ni ska göra."

《Ändå så så jag att en dag som idag, bör och skall ni kunna göra allt utan att jag säger ett pip》
.
📲I morgon till en ny SSG Ang låsningar i knät.
Sen bli de en lång dag.
För ska ev. Hämta min nya kärlek🤩

Att ha 💩💩💩
För att få ta med sig en faniljemedlem, utan mitt godkännande💩💩💩

Ni har tyckt att jag haft tråkig attityd, ändå har jag med ta dels varit frustrerad, inte ens 5% ac mitt arabiska blod är nåt.
Ni hjälper mig nu att ta fram den delen av och ifrån mig

☯️

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...