onsdag 31 maj 2017

INSIKT

Tungt att andas
Ingen sömn på flera  nätter
Smärtor i rygg och kaden/pegg.
Än en gång sömnregrestrering,  han sa att jag Har narkoelepsi.
*Skulle förklara en hel del*

Dom blir bara dummare och mer Kränkande för var vecka som går...
Sen jag vart försämrad duschad de på kvällarna för att minska hypertoni
Men... Nej! Från ingenstans ska jag duscha enligt deras schema..
Det beslut kan du ta. Men inte svara på varför
Är de ena så absolut inte gå efter tid vid passas tid.



Fått erbjudande av en riksreporten bara säga När, när jag är redo.
Tro att så få det bli

*10 ggr på klippkort*
Efter en timmes funderande & hjälp på traven.
Jag har undrat varför jag intill bli passiv när Personal kommer med dumma, onödiga,(Ha ej med att göra) ,hotfulla, Kränkande, ärekränkningar...så är jag lugn.
Kanske inte du upp lever så.
Tänker fortsätta mitt samtal med de överordnade.
Lika som sända de 2 och halvt brev om en personal som måste ner från sina höga hästar.


(Drömmde nu på morgonen att klockan var 06.50.
Och att om jag öppna ögonen o det är sant är Det galet.
06.45

💋snart...få dagar kvar till den 18 juni då Gos äntligen efter 12månafs väntan är vi snart här💋


Böner och kärlek till er där ute som just nu när du läser kanske behöver de lite extra idag.
Så ●Boom
Ligger nu i kramper
Behöver vila o ro🖤

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...