onsdag 10 maj 2017

Få ord

Tack för ett bra avslut på kvällen. Vars jag är lite nervös inför Gårdagen. Du är ung, något du har med dej som vissas -

Tack🖤
Jag tycker om livet , vet du varför?
Jag vil leva varje dag...inte varje sek


Efter i går
Dame.... vad jag är medtagen..
När jag kom hem efter
11.00 Kirurgen { min idé har aldrig gjorts,
Efter halva tiden. Föreslå läkaren narkos!
Och jag ville inte få ďetta ogjort.
Extra bedövning+kanyl sub
13.44 allergimottagning
Efter skrik med tårar😧

















Så hamnade den på plats
Värsta var uttöjningqen av huden

Jag Är grym, Modig och envis!
Gjorde ryggmärsProvet utan bedövning .

Nu utan en narkos (Som läkaren och sköterskan såg var i behov.)
Vi alla avslutade utan narkos....


Kroppen slå ut mig. ..

Vart är stödet, elakheter.

Puzz på pannan💋

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...