söndag 14 maj 2017

F***k You❣

Att i över ett år har jag blivit kränkt, ärekränkningar, gråtit.
Har inte samma kraft, så konflikter har jag ej energi för.
Undrar Varför ej personen fått en Bitchslapp.
Energi vill jag lägga på det hälsosamma.

13 Maj bevis på respektlöshet
Tiden att passa är 18.30
L lovade att komma halv 7.
19.40. Stannade 15-20min sen ett nämnt tomt Samtal.
MEN måste åka.... mina Mediciner m.m utesluts. Det kändes så uppgjort så de ej
Är sant.
Jag betyder ej något
När jag dålig eller efter ett ingrepp,Att nån kommer kycklingsoppa.

Positiva ord och stöd=

Nä jag få ta allt själv...
J. Och C. Är de två som kan förstå

Jag har aldrig haft nån som lyft upp mig när jag behövt stöd
Mina ord hade varit bättre om Ni såg Vem jag är.
Jag ska alltid vara Rösten, lyfta upp mig själ, bära allt själv.
Ändå säger ni att jag ej är god .
Sen kommer okända fram med värme och kärlek.

You can just Piss off


Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...