söndag 7 maj 2017

Förändring....

Lånad bild
Sedan...
Fick 2 "alternativ " genom buk eller direkt in i röret.
Fick till mig att de undersökningar man gör i vanliga fall  HINNS ej med. Samma dag ville han sätta in den. 
OM.... Görs den ej nu, kanske jag ej få uppleva julen eller 2018. 
Detta görs för att min kvarvarande njure håller på att stängas av...
Äts inne från Ut
Suprapubisk (Subrapubisk (Kateterisering av urinblåsa) sattes in har min självkänsla o synen på min kropp förändrats radikal försämring.
Intill dag 1 Nämnde jag varför inte???
Förra veckan Pratade jag med sköterskan .
Kort för efter Ringer hon mig .
Berätta att Två kirurger va på plats och nappade!!!
Första gången i mitt liv
Lyssna någon, ta sig till detta
Vill utveckla och se
Lända bild


En väldigt god människa
(J-min nu 2a Syster från en annan mamma
Att aldrig ha kännt att passa in i nån grupp, samhället som ett klassrum.

Jag har en släkt men få(1) som är familj, resten var anhöriga till min mor.
Må hon vila i fred
1949.05.06 var/är födels....

I år är det 10 år sedan hon lämnade denna sidan. Jag kan absolut räknat fel.

Varje dag är en kamp att hålla mig uppe, kämpa att ha ett rent o lugnt hem med det en inre ro.
Det är oehört svårt när jag inte längre få bestämma vad,vilka.
Som starka dofter,
J--fattar du hur många människor du kan HJÄLPA???
-*Nej det har jag faktiskt Inte.

Vart är vi nu,

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...